Online marketing, Facebook alkalmazások


Az online marketing ma már többet jelent annál, mint hogy vásárolunk banner helyeket, és kiküldünk néhány (kéretlen) hírlevelet, persze kétes eredménnyel.
Rengeteg eszköz áll a rendelkezésünkre, melyek összehangolt, tudatos használata a kulcs a jó eredmény elérése érdekében.

Mik lehetnek ezek:

  • keresők, seo
    (Google, Bing)
  • szöveges hirdetési hálózatok
    (eTarget, AdWords)
  • közösségi marketing
    (Facebook hirdetés, bejegyzés)
  • bannerek
  • fórumok
  • blogok
  • vírus és gerilla marketing
  • e-mail hírlevelek
  • mobil hirdetések
    (iPhone és iPad)
  • videó hirdetések
    (videó és videó előtti, YouTube)
  • barter, partnerprogramok
  • és egy jól működő weboldal, ahová irányítjuk a fogyasztónkat

A stratégiát mindig közösen alakítjuk ki a kívánt cél elérése érdekében a rendelkezésre álló büdzséből a közös munka alatt, a beszélgetések közben, amikor kérdezünk, amikor ötletelünk.
Szükség szerint vásárolhatunk szöveges hirdetési hálózatokon linkeket vagy blogbejegyzéseket, építhetjük a Facebook közösséget, de elérhetjük, hogy oldalunk első legyen a keresőkben.

A céltól függően, de mindig figyelni kell a megtérülésre, a márka építésre, és a jó célcsoport elérésére. A jó célcsoport, jó konverzióval, jobb megtérülést eredményez.

Facebook alkalmazások, online marketing


– Az ügyfeleid a közösséged, akikre mi figyelünk

A közösségi oldal széleskörű célcsoport elérési eszközöket kínál, melyek közt vannak ingyenes, magunk által is könnyen kezelhetőek, a fejlesztést (programozást, grafikát) igénylőek, és természetesen a fizetős folyamatos felügyeletet kívánó fizetett hirdetések.
A hirdetések mellett azonban az egyik leg-kétélűbb fegyver maga a közösség, a közösséggel való kommunikáció, mely pillanatok alatt tud hatalmas sikert és bukást is hozni.

Ügyfeleinkkel több formában is dolgozunk együtt, készítünk önálló alkalmazásokat, de vállalunk folyamatos Facebook page kezelést is, rendszeres posztokat és karbantartást. A like-ok számának a növelését szándékosan nem írjuk, mivel ez az egy mérőszám önmagában nem mutat semmit, hiszen könnyedén vásárolható több ezer hamis (nem valós személy) like.
Mi releváns like-ot szeretnénk növelni, olyanokat, akiket érdekel a termék, az oldal, a szolgáltatás.

Facebook PAGE


  • létrehozás
  • arculat kialakítás
  • management
  • komment kezelés

Facebook ALKALMAZÁS


  • működés tervezés
  • dokumentálás
  • fejlesztés, programozás
  • telepítés

Facebook HIRDETÉS


  • kampány tervezés
  • monitorozás
  • kreatív mutációk
  • kiértékelés, report